Zakres obowiązków
- Zarządzanie dużą ilością dokumentacji technicznej i inwestycyjnej – przyjmowanie, prowadzenie i przechowywanie jej w systemie archiwizacji Microsoft Windows;
- Odbieranie i wydawanie dokumentacji projektowej i budowlanej zgodnie z polityką dystrybucji dokumentów;
- Zarządzanie aktualizacjami dokumentacji, przeglądami rewizyjnymi i terminami przeglądów;
- Umiejętność organizacji i prowadzenia spotkań z inwestorem i dostawcami usług, sporządzanie sprawozdań ze spotkań (minutes of meeting);
- Sprawne zarządzanie komunikacją pomiędzy inżynierami, klientem i dostawcami usług.
Czego oczekujemy
- Warunkiem koniecznym są ukończone studia I stopnia w dziedzinie inżynierii mechanicznej;
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (MS Word, MS Excel) oraz Adobe Acrobat;
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca codzienną swobodną komunikację.
Co oferujemy
- Możliwość wyboru umowy (kontrakt B2B lub umowa o pracę);
- Wyjątkowy klimat pracy przy projekcie przyjaznym środowisku o wysokiej wartości społecznej;
- Benefity pracownicze (prywatna opieka medyczna, karta Multisport);
- Imprezy integracyjne i team building;
- Brak dress code’u.
Miejsce pracy: Warszawa, Targówek.
Umowa o pracę lub kontrakt B2B (do wyboru).
Proponowane wynagrodzenie: 6500 – 15000 PLN brutto.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (wraz z obowiązującą klauzulą RODO) na adres e-mail: